Sejl trygt med Molslinjen

Kom godt i havn

Sejl trygt med os

Hvad betyder covid-19 for din rejse?

MOLSLINJEN har igangsat en række initiativer for at tage vare på både passagerer og besætninger i forhold til den aktuelle udfordring med COVID-19, så du kan få en god rejse over Kattegat. 

Situationen med COVID-19 betyder, at MOLSLINJEN har tilpasset kapaciteten, så det er nemt for passagererne at holde afstand på turen. 

Det betyder, at vi har ændret fartplanen. Er din afgang påvirket af ændringerne, vil du modtage en sms med information herom. 

Hvilken indflydelse corona-situationen derudover har for din rejse, kan du finde svar på herunder.  

Sejl trygt med Molslinjen

Rejselysten er tilbage!

Danmark er forsigtigt i gang med at åbne. Det er Molslinjen også. Det betyder, at der kommer flere gæster med færgerne – men det betyder ikke, at færgerne fyldes op. 

Vi sikrer stadig god plads på færgen. Dem, der rejser sammen, kan sidde sammen. Samtidig er der plads imellem dig og dem, du ikke kender. 

Vi gør stadig meget rent og spritter af. Derudover har vi sat afstandsmærkater og skilte op, der skal hjælpe med at huske på at holde afstand til de andre rejsende. Vi hjælper jer med at hjælpe hinanden. 

Din tryghed er vigtig. Derfor kan du stadig opholde dig i bilen under overfarten. Der er et begrænset antal pladser, så det er bedst at booke plads på forhånd. Du kan også vælge det i automaten ved check-in. 

Book billet

Ombook din rejse

Molslinjen frigiver alle billetter

Sådan skal du forholde dig, hvis du har bestilt en rejse med MOLSLINJEN i perioden fra den 23. marts frem til og med den 19. maj. 

Regeringens udmelding om yderligere restriktioner får MOLSLINJEN til at frigive alle billetter fra den 23. marts og frem til og med den 19. maj. 

Standardbilletter kan refunderes, men har du købt en Lavpris- eller Flexbillet kan disse ikke refunderes jf. vores forretningsbetingelser. Denne type billetter købt til denne periode kan dog ombookes gebyrfrit til en afgang på et hvilket som helst tidspunkt resten af året.

Så længe der er restriktioner på grund af COVID-19, vil billetten kunne ændres flere gange uden ændringsgebyrer. 

Placeres billetten på en afgang, som er dyrere end den oprindelige, skal der som sædvanligt betales for prisforskellen.

Husk at din billet skal ændres inden oprindeligt afrejsetidspunkt.

Hvis billetten er købt til en dato efter ovenstående periode, er vores normale forretningsbetingelser gældende. Dem kan du læse mere om her

Sammen – hver for sig, gør vi en forskel

Tak fordi I holder afstand!

Hos MOLSLINJEN gør vi alt for, at du trygt kan sejle med.

Men din indsats betyder lige så meget som vores.

Derfor er det vigtigt, at du bliver ved med at holde afstand og vise hensyn til dine medrejsende, så alle kan få en god rejse.

Bliv-bare-vedo!

Har du spørgsmål? Kombardo!

Kontakt os

I en corona-tid som denne, hvor alt er uvist, er det vigtigt, du ved, at vi er her!

Har du spørgsmål, sidder vi klar i kundeservice, hvor vi vil gøre vores allerbedste for at besvare dine spørgsmål så hurtigt og godt som muligt – men hav tålmodighed. Vi får nemlig rigtig mange henvendelser, og som alle andre virksomheder har vi også været nødsaget til at sende medarbejdere hjem. Vi håber derfor på din forståelse, hvis du oplever ekstra ventetid.

Du kan kontakte os direkte på kundeservice@molslinjen.dk eller ringe på telefon 70 10 14 18 i vores åbningstid som er mandag-fredag 07.00-20.00, lørdag 08.00-18.00 og søndag 08.00-21.00. 

Vores Facebook er desuden bemandet alle hverdage mellem 08.00-16.00.